hemma spa!

hej Bloggen!

Har hjälpt mamma med maten, som snart är klar!;d
Gott! Idag blir det, ehum.. Snitzel(!!) stavning! Så jävla gott.
Jag älskar husmanskost, men även hämtmat;)
Ikväll ska jag och älskling ha hemma SPA! Japp, jag tvingar honom till mycket faktiskt(a)

Ska visa er lite kul bilder senare, HA! Jag kan vara för jävlig ibland. Men det förtjänar folk också!
Idag är det också världspremiär av 2012!! FYFAN vill se den.
Men dröjer någon månad tills den kommer hit, till våran hippiga stad. succck!
Min älskling och jag skulle träna lite här hemma, för jag är lat.
Det gick bra. I 5 minuter, om knappt det! satt och gnällde och klagade, tillslut gav JAG upp! HA!
Mina "ben" Eller vad man ska säga, de sticker ut från kroppen, så har svårt och får ont i benen som sticker ut.
Så, en anledning till att jag inte tränar!
Men jag klarar mig utan träning, ett tag iallafall!..
Men när jag väger över 60, då blir det andra planer, jag lovar(y)

Men slut om detta nu! Nu blir det food, och mycket senare ikväll, efter spaet och allt, så ska min daniel hjälpa mig med ps:o HA! undrar hur det kommer se ut..

Aja, vi hörs sen Bitches!♥




gammal bild, bättre än inget!

Kommentarer
Postat av: Photo by Mxemma

Fiin blogg du har :D

Har du haft en bra dag?

KRAM

2009-11-13 @ 19:43:05
URL: http://photobymxemma.blogg.se/
Postat av: heja

är hos en kompis

2009-11-13 @ 22:21:59
Postat av: hejannw

jag är hos en kompis ;P

2009-11-13 @ 22:22:17
URL: http://hejannw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0