hej bloggen!


Tjo Bitches!
Sorry att jag inte satt igår, men det gick inte att publicera inlägg. Blev skit sur, och väntade tills idag! Sitter i skolan just nu. Så vet inte hur det är där hemma, men hoppas datorn skärper sig nu! ÅH!
Har snart lunch, är soppa. UW, det är inte gott, bara broccolisoppa, men det är det inte:(
Fast bloggen är sjuk nu också.... ÅH!
Men hörs sen när jag är hemma, slutar klockan 3 idag..:(


älskar dig<3

1. Vad heter han? Daniel
2. Hur gammal är han? 17
3. När träffades ni sist? Förut, eller ja, imorse 
4. Vad har han för hårfärg? Brunt
5. Brukar han färga håret? Naj
6. Vilka färger har han haft? Svart och brunt 
7. Vad har han för parfym? Lite olika:)
8. Är han galen? Naj, tycker jag inte(a9
9. Vad är erat första minne? Hm, party tror jag!
10. Har ni många minnen ihop? jaa, hudratals!
11. Vart bor han? en kvart med bil ifrån mig..:(
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Neej;o men runt om i sverige!
13. Är du avundsjuk på honom? Hur menas detta?
14. Vad heter hans syskon? Andreas, Alexander och Madeleine!
15. När träffades ni första gången? Första gången var väl 2 1/2 år sedan, typ:)
16. Hur träffades ni? Kompisar, skolan och så vidare;)
17. Vad går han på för sporter? Thaiboxning! Han är kung på innebandy och fotboll, men det vill han inte spela!
18. Vad kan han göra på helgerna? Haha! Han kan väl göra vad han vill? Men han är med mig:)
19. Göra efter skolan? Då ses vi också!
23. Har han fräknar? nej
24. Har ni kollat på film någon gång? Ja:)
25. Har ni bråkat någon gång? Ja,
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Jag har. Inte den torrbollen iallafall.-.-
28. Har du sett honom gråta? Ja:(
29. Vad gjorde du då? Tröstar honom
30. Har du sett honom riktigt arg? Ja, eller han "försöker"vara arg, men det funkar inte. han är snäll!
31. Har han sett dig gråta? Jaapp
32. Vad ska ni göra i sommar? Absolut ingen aning!
33. Har han svikit dig någon gång? Ja, ett x antal gånger
34. Har ni pratat i telefon någon gång? Ja, det är klart!
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Dött med honom!
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Vi kommer vara gifta!:D
38. Vad är det bästa med honom? Han är så snäll, och fin! Finns ingen som honom<3
39. Vad skulle du vilja att han ändrade på? Sluta tjura så mycket!
40. Skulle du ge honom pengar om du vann 1miljon? Ja, självklart!
41. Hur ser hans klädstil ut? NAJS! jävligt snygg!
42. Älskar du honom? Mer än något alla som extisterar!<3

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Snygg blogg.

2009-11-12 @ 11:19:14
URL: http://metrobloggen.se/grodan09
Postat av: MizthaNguyen

svar: awuu neh ingenting, ska svara lit ekommnetarer sen sk jag skriva en uppsats i italienska sj då? :) :D

2009-11-12 @ 14:53:35
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0