natt inlägg'

Hej Bloggen!

Lovade att skriva ett inlägg, så done!;)
ha.
Sitter hemma hos min pojkvän, och lyssnar på musik!:)
Han gick ut med deras hund, och jag sitter kvar här. Tycker det är tråkigt att gå ut med hundar:(
Slutar klockan 11 imorgon, sista tisdagen (!) Eller ja, tills vi har fått låna en ny bok som gruppen kan
läsa, sen börjar vi om igen, så att vi kan sluta klockan 11! ;D
Härligt, härligt, men farligt, farligt.. Man kan ju få skolk, alla utom Emelie!(6)
Jag och Ida är ytterst BÄST på att smöra för lärare, ni skall se oss, abow!

Blir en slapp dag imorgon, ska läsa klart min bok, och skriva en recension om den, sen ska jag träna hemma!
Ska be Daniel leta efter sin blåa tränings matta som jag kan låna hem(a) Fast han sa att den var stor:o trodde jag faktiskt inte! HUHU!

Men är jävligt sömnig nu:( Men sitter vid datorn imorrn klockan 8, prick 8! Så vi hörs då, Bitches!♥






älskar dig mest utav allt(L)

Kommentarer
Postat av: Celiné

nån jävel xD hahhah... va söta ni är :*

2009-11-17 @ 08:08:48
URL: http://celineberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0