091015

Hej allihopa!
Slutade skolan klockan 1300 idag! Fick jobba hemma också så, det passade mig utmärkt!.:)
Idag har jag inte gjort ett skit. Haft ont i huvudet, och varit nära på att somna hela dagen.
Jaa, sitter och passar min lillebror, medans de andra är och tränar.!
Väntar på låtsaspappa, sen ska vi fixa käk.
Runt 20 tiden ungefär, ska vi åka hem till min prins:)


Tänkte slänga in lite bilder nu, ifrån gårdagens shopping!:



   

  • Ett guldigt skärp! Minns inte vad affären heter(a) Kostade iaf 60 kronor.
  • Tre armband - 9 kronor! Ja, ni läste rätt.
  • Ett jättesnyggt halsband, som är gjort av en snäcka. - 30 kronor.

 

Blev ett svart linne inne på cubus. Storleken är XL, är inte så stor, men den är skön(a)
och en vit sjal, från lindex. 50 kronor.!
Fast köpte också ett par svarta uggs, men fick ingen bra bild!

Ja, det var väl allt från mig just nu! Ska dona lite och sånt!
Love beeing meee(L)

Hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0