min dag


Tjatjaaa.

Är hemma nu. eller har varit det ett braaa tag! HA!
Men satte mig inte förens nu! Sitter och kollar lite på Tv.
Ska göra lite krubb, är jävligt hungrig!:D Sen ska jag fixa och trixa lite.
Hehh!
Men jaa, snart är det lov och jag längtar som en toook! Usch, va skönt det ska bli.

Skolan var bra och inte jobbig. Hade tre lektioner, och det gick bra! Eller ja, vi hade
matteprov sista timmen ju, och det gick åt skogen.:( buhuuu!



tänkte tipsa om en jättebra spray!
Gör håret blondare, starkare och får i en snyggg glans!
Finns att köpa lite här och där. Finns alltså i de flesta affärerna!:)
Kostar runt 70 kronor, men det är verkligen värt pengarna!
Köp NU!!

hörs sen babe's!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0