starkt tips!

slänger in ett jätteeesnabbt här alltså!;)

Jag har överdrivet bra självförtroende!!
Jag har kompisar som blivit förbannade på mig, för jag pratar om hur snygg jag är, osv!
Men anledningen till att den är på topp och att jag tycker om mig själv så jäkla mycket, är tack vare min
fina mamma!!
När jag var lite, var jag lååångt ifrån öhm, snygg!
Kan man inte tro, men iallafall! Så hon sa hela tiden; Kolla på dig själv i spegeln varje morgon, varje gång
du är inne på toaletten, innan du lägger dig! och säg; Jag är den vackraste/snyggaste/finaste/sötaste människan
som finns!
Det sade jag ungefär 5-6 gånger per dag, i två år!?
Sen när jag började åttan, så började allvaret;) hahha! Men ja, då blev jag en söt snygging!!

Och nu till folk där ute som har dåligt självförtroende, tro på er själva! Intala er att ni är snygg, hur ni än är. Be era föräldrar hjälpa er lite.. Kaxa upp er lite mot dem, (på skoj) och håll på sådär ett tag. Helst ett längre tag, så som jag! För då vet man att det är äkta!
Och den dagen du är ärlig emot dig själv, och säger; JAG ÄR DEN SNYGGASTE SOM FINNS! då vet du var kärlek är. Då har du hittat en vän, en äkta vän för livet.



/ eran bitch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0