börjar klockan 10 idag

Helloj Bloggen!!


FÖRLÅT! För kass update. Men har verkligen inte haft ork eller lust till att blogga. Får bloggtorka!;o Shit alltså!

Men nu är jag här.;D Kul va? BRA!
Sov hos min pojkvän inatt, och fick gå upp klockan 7, och han bor ute på landet.. Så måste åka buss in. Det hela slutade med att jag börjar klockan 10 idag..:( Så sket i att sminka och göra mig snygg imorse, och åkte hem som en lodis!(y) Goodi!
Har redovisning idag också, usch hatar sånt.
Ska nog käka frulle nu, är hungrig också, och te ska jag göra, love it!

Har ganska tråkigt nu, skulle kunna ligga och sova nu, men NEJNEJ! det går såklart inte.

Men ja, vi hörs senare när jag är i skolan!
Bye Bitches!

Kommentarer
Postat av: Emma

fin blogg :)

2009-11-19 @ 13:39:48
URL: http://lillmonstret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0