slapp söndag!

Hejheeej!


Har käkat goodI middag, och fett god efterrätt!;)
Sitter proppmätt just nu!
Ska snart åka hem till min pojkvän, ska sova där som vanligt!:)
MYS!
Fast.... LITE, jobbigt att gå upp imorgon bitti! Går ju nästan upp EN timme tidigare när
jag sover hemma hos honom:( Bor ju som sagt bara 5 minuter från skolan(y) PERRY!


Förlåt att jag bloggar så kasst, men det finns bara EN dator här hemma, och det är mammas!
Eftersom min fina gick i sönder;( Men får en till jul eller till min börrrrtdiiiiiiy;) HA!
Så, det längtar jag efter!;d

Min träning går as bra, HOST! Nejmen, jag kör när det passar mig.

Men ska dra och packa klart nu, för snart kommer Daniel's mamma!

Hörs där, eller imorgon!
Säger GODNATT nu iallafall, Bitches!♥







en söndags trött Emelie:(

Kommentarer
Postat av: Malle - Hockeyfru

skön bild;D

2009-11-16 @ 17:50:19
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0