datasalen'

Helloj Bloggen!


sitter i skolan och skriver lite arbete! Har jätte tråkigt;( uuh!
Sen ska jag vara klar med en uppsats, visste ju inte om att vi hade det, så ja! Lite dåligt samvete får man ju..
Har inte sminkat mig idag!(y) är sååå snygg ändå, babes!:)

Hur är det med er idag då?

Amen ja, jag slutarrr sent idag, eller klockan 15. Men det är sent för mig...:/
Kan dessvärre inte lägga in bilder på skolans datorer:// ååh blir så arg!
Så ni får stå ut tills jag slutar!
Fast kommer uppdatera ganska mycket idag tror jag, har packat schema, men mycket att man får jobba i datasalarna!:) HA! Så. ni kommer inte undan mig, bitches!

Aja, plugga vidare nu, era geeks!:)

Kissses!

Kommentarer
Postat av: Ammy

Hej kussen. Du jag läste någonstanns i ett inlägg att du var sugen på lite nyare design på bloggen. Jag kan göra en till dig om du vill? Lust? skriv tillbaka.. Kraam

2009-10-22 @ 09:02:53
URL: http://houseofammy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0