datorn på ett annat språk?:o

Helloj bitches!:)

ååh, är verkligen trött på denna datorn. Imorse när jag vaknade, så hade datorn ställt om sig till ett annat språk:s ÅH! och morfar var inte hemma så kunde hjälpa mig.. Så ni vet varför jag inte har suttit vad datorn, förens nu!:)
Vad har jag gjort idag!?
Jag har varit i stan, handlat mat med mamma och mormor. Handlat lite med älskling idag! Kanske inte låter så mycket, men det slet på nerverna;) HA!
Hittade inget snygg i stan idag!:/ BUHU! Men ska åka in imorgon med mamma, syskon, älskling och låtsas-farmor!:) Ska bli kul.. Kanske hittar något snyggt då!:)
Ehum! Jo just det, ska troligtvis på bio imorgon också! Om det nu går något bra, vill säga-.-
ÅÅH, jag vill hem, till min älskade dator:( med bilder och musik..

Ikväll ska vi mysa galet med cola, chips och godis!!
FRÅGA; vad ska ni göra ikväll, bitches?=)

men nu är det käk, så hörs sen! KISSES!

Kommentarer
Postat av: J

tack!

2009-10-26 @ 17:15:53
URL: http://johannaschiller.blogg.se/
Postat av: J

hjälp mig!, ska jag ha min gamla eller ny

header? ;D

2009-10-27 @ 11:10:10
URL: http://johannaschiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0