Frukost.

Godmorgon?!

Eller det kanske inte man ska säga nu. Men ja, jag slutade klockan nio idag! Älskar att vara mig.
Skulle egentligen åka med mamma till en större liten stad idag och handla lite, för hon var ledig idag. Men tror inte jag orkar!:p En aning lat, jotack!

ska snart ut och fixa frukost, blir bacon och sånt. Gott! :)
Ska faktiskt prata med en kompis senare, och be henne fixa till min blogg lite, för hon är gryyyym på det!:')
För nu måste den komma igång och bli snygg! Daah.
Första intrycket räknas ju! hiihi.

Men nu kurrar magen högt och tydligt och man hör den ropa"GE MIG MAT ******" aargh. Ibland alltså, den kan vara så jobbig;) men vi hörs senare.

Kisssses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0