Helloj!

Helloj!;)

Har haft en fullproppad dag idag!!
Började med att våran farmor kom hit, och sen drog iväg och shoppade!
Köpte ett par assnygga stövlar!;) Typ mitt 100;de par!? HA!
Ja, sen köpte jag en långärmad vit tröja!:)
Väldigt snyggt, japp!
Fick även ett x antal ringar av min mormor, också skitsnygga! Äkta silver, så är as nöjd!
Sen var vi hemma ett tag, visste inte vad vi skulle göra, men mormor ringde min morbror, så vi åkte hem till mina
kusiner.
Där lekte jag med dem, och kollade på teve!
Fick dricka julmust. Vissa tar ju julen seriöst(a) hihii.
Skulle egentligen på bio ikväll, men hann inte riktigt med det där:( ååh! Blev så ledsen..

Men nu ska jag in och duscha, smörja in mig med krämer, och sånt. Sen blir det mysmysMYS!
Ska fixa nytt lack på naglarna, svart tror jag!

ÅHHH!vill lägga in bilder på bloggen. Men vet ni vad?:o
Min morfar har ju massa saker, tex bilder mm! Så ska ta och lägga in lite, från när jag var liten.!;)

Men ska dra mig in i duschen! Hörs sen bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0