information

Har fått en alldeles ny dator, så har inga bilder, änsålänge!
Har inte heller photoshop, men det ska fixas, så att det blir en såå mycket snyggare header:D

men ska iallafall, börja samla in bilder, så att det blir hiss/diss och massa annat smaskigt!;))


men sen kommer säkert folk hitta till bloggen, och undra massa saker om mig, och så vidare..
DAH!
Så tänkte köra lite "egna" frågor nu! Sen får vi se hur det slutar, när jag har MÅNGA besökare!

Namn: tänker hålla det hemligt ett litet tag(a)
Ålder: 17 år faktiskt.
Bor: i en minimal jävla håla. typ tre affärer?!
Intressen: lite allt möjligt faktiskt. Eller nja.. jag är ganska lat.
Favoritmat: allt med chicken, och äääälskar grönsaker.
Dryck: cola, cola, och cola. chockiiis(a)
Färg: svart, röd, grön och vit.
Nummer: eighhht.
sport: hmm, lat är jag ju, men gillar väl dans! men kanske inte är sport? och sedan gillar jag att kolla på tennnnis.
Bor med: Mamma, syskon, kissekatt, stepfather och pojkvän! fast han bor hemma hos sig, men räknar ändå med honom.
Skola: Ja, jag går i skola. Går en apjobbig linje, med plugg, plugg, men ibland slutar man tidigt. det enda jag gillar.
Ämne i skolan: Svenska, är fett bra på det. och sedan gympa, det är skoj.
Väger: hm, hatar att väga mig, men runt 50 till 55 ungefär.
Längd: Ah, runt 165 kanske?


Yes, nu har ni lite om mig, det får alla nöja sig med ett litet tag iallafall. Ska dona lite med bloggen nu.
Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0