plus/minus!

Alltså, gud vad kul! Måste bara berätta att det är ett
x antal som kollar min blogg varje dag och får snälla
kommentarer, och JA! Min blogg går super!:) älskar det!

Men måste få be om ursäkt, att jag inte har lagt upp bilder,
och det har varit ganska tråkigt:( Men det kommer bli bättre,
jävligt MYCKET bättre, när jag kommer hem! Då kan man tillslut
börja jämföra mig med KISSIE!!!:o
HA!

Sitter och kollar på kanal 1 just nu, och har sett Paulina Danielsson
ett par gånger nu! Kul för henne ju!
Men ganska tråkigt samtalsämne de snackar om, eller?!
Jag vet inte vad alla tycker är intressant, men detta var ett BIG NO!


Veckans PLUS!
  • Skönt att sova ut, hur länge man vill!(H)
  • Fått med mig massa saker hem från shoppingen, utan att det påverkat min plånbok!;D
  • ÄLSKAR GRATIS!!!
  • Fått slappa hur mycket jag vill!
  • Klippt min prins, jättesnyggt!
  • Mer läsare på min Bitch-Blogg!!
Veckans MINUS!
  • Min nya frilla.SKIT FULT!:(
  • Haft det lite för tråkigt, eller JA! Varit lite uttråkad, bor inte precis i stan här i Malmö!..
  • Fick en XXL tröja, som var toooo BIG! Men det var skitsnygg.
  • Tappade bort en assnygg ring jag fick av Mormor.
  • Kommer sakna släkten här nere i Malmö, då vi åker hem till small city!:(

Ska kolla film nu, och göra lite "kvällsmat"! Hörs kanske sen, eller imorgon!
Ciao, Bitches! ♥

Kommentarer
Postat av: ☆ Carlosa

sv: tacktack§



puss

2009-10-29 @ 22:54:11
URL: http://glaamourgirl.blogg.se/
Postat av: ALICIA

oouh , fin blogg! :)

2009-10-29 @ 23:17:02
URL: http://aliciasiverman.blogg.se/
Postat av: Mikaela Urbom

Koncentrera dig på veckans plus så blir du gladare :D

2009-10-29 @ 23:53:06
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0