sammanfattning av dagen!

Helloj bitches!(6)

Haha! Jävlar, blir så trött på detta internetet.. ÅH! Det är verkligen segt. Så har inte kommit in på blogg.se
förens nu. Lyckat? NEJ, verkligen inte:( Men ni trodde väl inte att ni slapp mig undan?;)

Iallafall. Förut var vi ute och "shoppade" lite ju. Då fick jag bla med mig lite saker hem; Ett läppglans, ett lila nagelack och en vit kajal. Vit kajal har ju varit inne ett bra tag nu. Så ni som inte har köp det ännu, GÖR DET! Jag lovar er, så
fuking snyggt! Och starka färger på naglarna är höstens och vinterns MÅSTE!;) Så gå och köp!
Sen hade vi ju kalas för småttingarna. Käkade soppa, sen beställde vi två familjepizzor;) HA! och sen en asgod tårta!
så otroligt god. Imorgon vet jag inte vad vi ska göra. Kanske åker in till stan och kollar läget lite, och på tisdag blir det mer shopping. Ska bla inhandla lite vinterkläder och lite annat.
Jag kan ju inte lägga in bilder, så när jag kommer hem till min lilla stad igen, så ska jag ta kort på allt, så ni kan få se!:)
är jättetrött. Vet inte vad som flugit in i mig.:/ HIHI!
Men nu kallar duschen och ett iskallt glas cola på mig! LOVE TO BE ME!(L)
Så får se om jag kommer in på denna datorn ikväll, annars får jag ta den andra:) Men vi KANSKE hörs ikväll!
Glöm inte att bomba kommentarer till mig!;)
byebye bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0